Monday, August 3, 2009

04 JULY 2009

Assalammualaikum.....

selamat bertemu kembali....rentetan dari post yang terdahulu..aku nak komen sikit. Pada masa sekarang..MGSB masih lagi blm tutup..cuma xtvt company yg dorman. Tiada xtvt terbaru, cuma HH & SZMZ tdh follow-up beberapa projek 'in hand'.
Yang ada cuma aku, CYL, HH & SZMZ di opis nie... tp kekadang aku tinggal sorang pun ada..bile masing2 ada hal..
Soal gaji...hmm setakat ini kami masih lg menerima gaji..ada la belen sket duit dr pinjaman RB dan utk bln 8..wallaualam. Kalo tgk baki mmg x cukup..tp harap bole dpt duit back-up dr debtors.
FYI, bila keadaan mcm ni..aku kekadang mmg rase malas nk dtg keje....xde kwn utk berkongsi buat keje opis nie..semua aku kene pk sendiri..
Hal audit hampir siap..cuma ada beberape hal lg yg perlu di perkemaskan lg..nasib baik Liz yg dtg ganti slps mazlina & aina. Kalo liz xde..entah la cmner aku 'terkangkang2' wat akaun yg x berape betul nie. Skrng aku cuma perlu follow-up jer ape yg Liz dah buat & pastikan semua maklumat dan flow acct yg akan dtg ikut aturan nya..dan perbaiki sistem filing & transcation dlm UBS nie..
aku harap sgt dlm keje gomen...teringgin sgt mcm aku teringinkan kehadiran zuriat anatara aku & my hubby..Insya Allah..aku percaya dgn ketentuan-Nya...aku yakin dapat keje dlm gomen bila takdir itu dtg nti..cuma skrg aku perlu2 sgt bersabar dlm selesaikan keje & tugas di MGSB ini...

wasalam...

No comments: